Eesti Ekspress 29 01 99

   
  Hyundai uude turusektorisse

 
 
                   K orea insenerid Ulsanis ning jänkidest disainerid firma Californias asuvas arenduskeskuses

                    panid pead kokku — ning kena tulemus oli Detroidi autonäitusel kõigile näha. Santa Fe on

                    esimese Hyundai märgi all valmistamisele tuleva SUVi ehk sport- ja tarbesõiduki eellane.

              Sõiduautomugavused on siin taas edukalt ühendatud maastikukõlblikkuse ja nelikveost saadava

              ohutuslisaga. Uue kuuesilindrilise 24 klapiga alumiiniummootori juurde kuulub end juhi sõidustiiliga

              kohandav, nõndanimetatud adaptiivne automaatkäigukast. Mõnel pool hakatakse Hyundai pooldzhiipi

              turustama ka 2,5 liitrise turbodiisli ja manuaalkäigukastiga. Elektrooniliselt seaduvas nelikveoskeemis

              rakendub tagavedu vajaduse tekkides iseeneslikult. Rattad on Santa Fel 17tollised ja kõik nad on

              sõltumatult vedrustatud. Auto telgede vahe võrdub 2620- ja pikkus 4505 millimeetriga. Konkureerivatest

              mudelitest nimetagem näiteks Land Rover Freelanderit, Jeep Cherokeed ja Honda CR-V-d