Series I

Land Rover Seeria I

seies1_ico.gifTootmises: 1948-1958

AJALUGU

Varajane Seeria I 80″
Tootmises: juuli 1948- mai 1950
Toodetud: 18693 tk (umbes)
1948 a.– 3000 tk
1949 a.– 4920 tk (70 tk Sation wagon, 10tk. welder)
1950 a.– 10693 tk (10290 tk Basic & CKD, 320 tk Station Wagon, 33 tk welder, 50 tk 2L Prototüüpe)
Eestis: 0 tk

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,27 m (4 ‘ 2 “)
Sildade vahe: 6,8 ‘ (80 “)
Kliirens:
203-222 mm
Kõrgus:
5 ‘ 10,5 ” (kapott üles tõstetult)
Laius: 1,52 m (5 ‘ 1 “)
Pikkus: 3,35 m (11 ‘)
Mass: 1184 Kg (2594 naela)
Maks. Kandevõime: 1000 naela
Kummid: 6,0 x 16 ” või 7,0 x 16 “
Kiirus:
maks. 90 km/h
Kütusekulu: 12-16 l / 100 km

Mootor
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
1595 cc
Surveaste: 6,8:1
Kolvi käik: 69,5×105 mm
Maks. väändemoment: 80 naela tolli kohta 2000 p/m juures (108 Nm @ 2000 p/m)
Võimsus:
37 Kw @ 4000 p/m (50 hj. neto)
Karburaator:
Solex

Ülekanne:
Pidev 4 ratta vedu koos esissilla vabaveeremismehhanismiga
Esi-ja tagadifferentsiaalid, keskdifferentsialilukustus üle tõmbelüliti
Kõrge ja madala ülekandega (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavhaetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 8,096, 11,023, 16,165, tagasi 13,743:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,98:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 20,229, 27,738, 40,676, tagasi 34,581:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüraulilised trummelpidurid 10×1,5 “

Roolimehanism
Tigu- ja hoovastikjuhtimine

 

 

AJALUGU

Keskmine Seeria I 80″
Tootmises: mai 1950- 1953 algus
Toodetud: 49465 tk (umbes)
1950 a. – 5320 tk (5149 tk Basic & CKD, 160 tk Station Wagon, 17 tk welder.)
1951 a. – 15880 tk (13359 tk Basic, 100 tk Station Wagon, 20 tk welder, 2401 tk CKD)
1952 a. – 18715 tk (15607 tk. Basic, 31 tk welder, 3077 tk CKD)
1953 a. – 9544 tk (6371 tk. Basic, 11 tk welder, 3162 tk CKD
KOKKU:
Basic – 40484 tk (koos 1950 a. CKD’ga)
Station Wagon – 260 tk
Welder – 79 tk
CKD -8640 tk
Eestis: 0 tk

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,27 m (4 ‘ 2 “)
Sildade vahe: 6,8 ‘ (80 “)
Kliirens:
203-222 mm
Kõrgus:
6 ‘ 1,5 ” (kapott üles tõstetult)
Laius: 1,52 m (5 ‘ 1 “)
Pikkus: 3,35 m (11 ‘)
Mass: 2604 naela
Maks. Kandevõime: 1000 naela
Kummid: 6,0 x 16 ” või 7,0 x 16 “
Kiirus:
maks. 105km/h
Kütusekulu: 11-15 l / 100 km

Mootor
Tüüp:
4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
1997cc
Surveaste:
6,8:1
Kolvi käik:
77,8x105mm
Maks. väändemoment:
101 naela tolli kohta 1500 p/m juures(127Nm@1500p/m)
Võimsus:
39Kw @ 4000p/m (52hj. neto)
Karburaator:
Solex

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madal ülekanne (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavahetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 8,096, 11,023, 16,165, tagasi 13,743:1
Käikude allavahetussuhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,98:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 20,229, 27,738, 40,676, tagasi 34,581:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüdraulilised trummelpidurid 10×1,5 “

Roolimehanism
Tigu- ja hoovastikjuhtimine

 

AJALUGU

Hiline Seeria I 80″
Tootmises:1953 algus- september 1953
Toodetud: 9544 tk (umbes)
1953 a. – 9544 tk (6371 tk Basic, 11 tk welder, 3162 tk CKD)
Eestis: 0 tk

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,27 m (4 ‘ 2 “)
Sildade vahe: 6,8 ‘ (80 “)
Kliirens:
203-222 mm
Kõrgus:
6 ‘ 1,5 ” (kapott üles tõstetult)
Laius: 1,52 m (5 ‘ 1 “)
Pikkus: 3,35 m (11 ‘)
Mass: 2604 naela
Maks. Kandevõime: 1000 naela
Kummid: 6,0 x 16 ” või 7,0 x 16 “
Kiirus:
maks. 105km/h
Kütusekulu: 11-15 l / 100 km

Mootor
Tüüp:
4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
1997cc
Surveaste:
6,8:1
Kolvi käik:
77,8x105mm
Maks. väändemoment:
101 naela tolli kohta 1500p/m juures (127Nm@1500p/m)
Võimsus:
39Kw @ 4000p/m (52hj. neto)
Karburaator:
Solex

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madal ülekanne (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavahetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 8,096, 11,023, 16,165, tagasi 13,743:1
Käikude allavahetussuhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,98:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 20,229, 27,738, 40,676, tagasi 34,581:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüdraulilised trummelpidurid 10×1,5 “

Roolimehanism
Tigu- ja hoovastikjuhtimine

 

AJALUGU

Seeria I 86″ (SWB) & 107″ (LWB)
Tootmises:1954- 1956 (86″), 1955-1958 (107″)
Toodetud: 86″ Basic – 49324 tk, 107″ Basic – 20324 tk, 107″ Station Wagon – 7001 tk
1954 a. – 18900 tk (86″ Basic 15080 tk, 107″ Basic – 3820 tk)
1955 a. – 28904 tk (86″ Basic 20214 tk, 107″ Basic – 8690 tk)
1956 a. – 23149 tk (86″ Basic 14048 tk, 107″ Basic – 7835 tk, 107″ Station Wagon -1266 tk)
1957 a. – 2420 tk (107″ Station Wagon – 2420 tk)
1958 a. – 3315 tk (107″ Station Wagon – 3315 tk)
Eestis: 0 tk

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,27 m (4 ‘ 2 “)
Sildade vahe: 7 ‘ 2 ” (86 “) (SWB), 8 ‘ 11” (107 “) (LWB)
Kliirens:
203-222 mm
Kõrgus:
6 ‘ 4″ (SWB), 6 ‘ 2,6 ” (LWB) (kapott üles tõstetult)
Laius: 1,59 m (5 ‘ 2,6″)
Pikkus: 3,58 m (11 ‘ 8,7 “) (SWB), 4,41 m (14 ‘ 5,5 “)(LWB)
Mass: 1353 Kg (2702 naela) (SWB), 1476 Kg (3031 naela)(LWB)
Maks. lubatud auto mass: 4151 naela (LWB)
Kummid: 6,0 x 16 ” või 7,0 x 16 “
Kiirus:
maks. 105km/h
Kütusekulu: 11-15 l / 100 km (Bensiin), 11-14 l /100 km (Diisel)

Mootor
1955-1958
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
1997cc
Surveaste:
6,8:1
Kolvi käik:
77,8x105mm
Maks. väändemoment:
101 naela tolli kohta 1500p/m juures (127Nm@1500p/m)
Võimsus:
39Kw @ 4000p/m (52hj. neto)
Karburaator:
Solex

Mootor
1957-68 (LWB?)
Tüüp: 4 silindrit diisel
Kubatuur:
2052cc
Surveaste:
23:1 (22,5×1)
Kolvi käik:
85,72×88,9mm
Maks. väändemoment:
87 naela tolli kohta 2000p/m juures (118Nm@2000p/m)
Võimsus:
39Kw @ 3500p/m (55hj. neto)
Kütuse manustus:
Mehhaaniline kõrgsurve pump, CAV DAP sissepritse
NB! Lisab auto massile 196 naela

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madal ülekanne (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavshetussuhe kõrel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 8,096, 11,023, 16,165, tagasi 13,743:1
Käikude allavahetussuhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,98:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 20,229, 27,738, 40,676, tagasi 34,581:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüdraulilised trummelpidurid 10×1,5 ” (SWB) 11″x21/4″ (LWB)

Roolimehanism
Tigu- ja hoovastikjuhtimine

AJALUGU

Seeria I 88″(SWB) & 109″ (LWB)
Tootmises:1956-1958
Toodetud: 88″ Basic – 25944 tk, 109″ Basic – 16132 tk
1956 a. – 3429 tk (88″ bens. – 2270 tk., 88″ diisel – 6 tk (prototüüp), 109″ bens. – 1152 tk, 109″ diisel 1 tk (prototüüp) )
1957 a. – 22903 tk (88″ bens. – 13977 tk, 88″ diisel – 298 tk, 109″ bens. – 8475 tk, 109″ diisel 153 tk)
1958 a. – 15744 tk (88″ bens. – 7338 tk, 88″ diisel – 2055 tk, 109″ bens. – 5405 tk, 109″ diisel 946 tk)
Eestis: 1 tk (88″)

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,27 m (4 ‘ 2 “)
Sildade vahe: 7 ‘ 4 ” (88 “) (SWB), 9’ 1” (109 “) (LWB)
Kliirens:
222 mm
Kõrgus:
6 ‘ 4″ (SWB), 6 ‘ 2,6 ” (LWB) (kapott üles tõstetult)
Laius: 1,59 m (5 ‘ 2,6″)
Pikkus: 3,62 m (11 ‘ 8,75 “) (SWB), 4,44 m (14 ‘ 5,5 “)(LWB)
Mass: 2740 naela (SWB), 3080 naela (LWB)
Maks. lubatud auto mass: 4190 naela (SWB), 5185 naela (LWB)
Kummid: 6,0 x 16 ” või 7,0 x 16 “
Kiirus:
maks. 105km/h
Kütusekulu: 11-15 l / 100 km (Bensiin), 11-14 l /100 km (Diisel)

Mootor
1955-1958
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
1997cc
Surveaste:
6,8:1
Kolvi käik:
77,8x105mm
Maks. väändemoment:
101 naela tolli kohta 1500p/m juures (127Nm@1500p/m)
Võimsus:
39Kw @ 4000 p/m (52hj. neto)
Karburaator:
Solex

Mootor
1957-68 (LWB)
Tüüp: 4 silindrit diisel
Kubatuur:
2052cc
Surveaste:
23:1
Kolvi käik:
85,79×88,9mm
Maks. väändemoment:
87 naela tolli kohta 2000p/m juures(118Nm@2000p/m)
Võimsus:
39Kw @ 3500 p/m (55hj. neto)
Kütuse manustus:
Mehhaaniline kõrgsurve pump, CAV DAP sissepritse
NB! Lisab auto massile 196 naela

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madal ülekanne (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavhetussuhe kõrel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 8,096, 11,023, 16,165, tagasi 13,743:1
Käikude allavdhetussuhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,98:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 20,229, 27,738, 40,676, tagasi 34,581:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüdraulilised trummelpidurid 10×1,5 ” (SWB) 11″x21/4″ (LWB)

Roolimehanism
Kruvi-hammaslatt rool, 15.5:1 otse, 23,8:1 täis lukk

 

Märkused:
CKD=Complite Knock Down (a kit assembli overseas)
‘ -jalg
” -toll