Series II

Land Rover Seeria II

seies2_ico.gifTootmises:1958-1961

AJALUGU

Seeria II 88″ (SWB) & 109″ (LWB)
Tootmises:1958-1951
Toodetud: 88″ Basic – 60456 tk, 109″ Basic – 12032 tk, 109″ Sataion wagon – 7579 tk
1958 a. – 12146 tk (88″ bens. – 7150 tk, 88″ diisel – 1361 tk, 109″ bens. – 2944 tk, 109″ diisel – 791 tk)
1959 a. – 26517 tk (88″ bens. – 12936 tk, 88″ diisel – 2685 tk, 109″ bens Basic. – 6987 tk, 109″ bens Station Wagon. – 1660 tk, 109″ diisel Basic – 2217 tk, 109″ diisel Satation Wagon – 32 tk)
1960 a. – 35966 tk (88″ bens. – 15909 tk, 88″ diisel – 3143 tk, 109″ bens Basic. – 11438 tk, 109″ bens Station Wagon. – 2643 tk, 109″ diisel Basic – 2740 tk, 109″ diisel Satation Wagon – 93 tk)
1961 a. – 42617 tk (88″ bens. – 14922 tk, 88″ diisel – 9539 tk, 109″ bens Basic. – 12364 tk, 109″ bens Station Wagon. – 3000 tk, 109″ diisel Basic – 2641 tk, 109″ diisel Satation Wagon – 151 tk)
Eestis: 0 tk

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,31 m (4 ‘ 3,5″)
Sildade vahe: 7′ 4″ (88 “) (SWB), 9′ 1″ (109”)
Kliirens:
203-248 mm (88″) (SWB), 248 mm (109″) (LWB)
Mahsõidunurk:
49 kraadi
Pealesõidunurk: 32 kraadi (88″) (SWB), 24 kraadi (109″) (LWB)
Kõrgus:
6′ 5″ (88″) (SWB), 6′ 9″ (109″) (LWB)
Laius: 1,68 m (5′ 4″)
Pikkus: 3,62 m (11′ 10,41″) (88″) (SWB), 4,44 m (14′ 7″) (109″) (LWB)
Mass: 1318 Kg (2900 naela) (88″) (SWB), 1500 Kg (3294) (109″) (LWB)
Maks. Mass: 4453 naela (88″) (SWB), 5905 naela (109″) (LWB)
Kummid: 6,0 x 16 ” (88″) (SWB) 7,50 x 16 ” (109″) (LWB)
Kiirus:
maks. 105 km/h (diisel), 110 km/h (bensiisn)
Kütusekulu: 13-17 l / 100 km (bensiisn), 10-15 l /100 km (diisel)

Mootor
1952-1958
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
1997cc
Surveaste: 7,0:1
Kolvi käik: 77,8×105 mm
Maks. väändemoment:87 naela tolli kohta 2000 p/m juures (137 Nm @ 1500 p/m)
Võimsus:
39Kw @ 4000 / 51 hj. @ 3500 p/m
Karburaator: Solex

Mootor
1958-1979
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 7,0:1
Kolvi käik: 90,5×88,9 mm
Maks. väändemoment: 124 naela tolli kohta 2500 p/m juures (157 Nm @ 2500 p/m)
Võimsus:
50Kw @ 4250 p/m (70 hj. neto)
Karburaator:
Solex

Mootor
1958-61 (LWB)
Tüüp: 4 silindrit diisel
Kubatuur:
2052cc
Surveaste:
22,5:1
Kolvi käik:
85,7×88,9mm
Maks. väändemoment:
87 naela tolli kohta 2000p/m juures(118Nm@2000p/m)
Võimsus:
39Kw @ 3500 p/m (51hj. neto)
Kütuse manustus:
Mehhaaniline kõrgsurve pump, CAV DAP sissepritse
NB! Lisab auto massile 195 naela

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madala ülekandega (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavhaetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 7,435, 11,026, 16,171, tagasi 13,745:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,888:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 18,707, 27,742, 40,688, tagasi 34,585:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüraulilised trummelpidurid 10×1,5 ” (88″) (SWB), 11×2,25 (109″) (LWB)

Roolimehanism
Kruvi-hammaslatt rool, 15.6:1 otse, 23,8:1 täis lukk

 

 

 

Märkused:
‘ -jalg
” -toll