Eesti Päevaleht20 02 01-2
Tehnilised nõuded. | |||
Tehnilised nõuded o Üldised: lubatud auto üld o Kaal: 500-3500 kg o Rataste koguarv neli, neljarattavedu o Ees ja taga pukseerimiskinnitused, mis peavad vastu pidama auto täismassile tõstmisel ühest kinnitusest o Kütusepaakide korgid peavad olema vedelikukindlad o Originaalklassis tohib kasutada tehase seeriatoodangulisi nelja ratta veoga sõidukeid kuni 82 cm välisläbimõõduga rehvidega. Auto peab olema läbinud tehnilise ülevaatuse ja olema arvel autoregistris. Traktorite, erisõidukite jms erirehvid on keelatud, samuti rehvimustri sügavamaks lõikamine. Vedrustuse, mootori, jõuülekande muutmine on keelatud, kasutada ei tohi kere ja raami vahelisi tõstesarju. Turvatalasid tohib lisada, autod peavad olema varustatud turvavöödega. o Spetsiaalsõidukid on maastikuomaduste parandamiseks ulatuslikult modifitseeritud sõiduriistad. Ka spetsiaalid peavad olema registreeritud ja läbinud tehnilise ülevaatuse, kuid erinevalt originaalklassist on algse autokere ja raami muudatused lubatud. Maksimaalne rehvi läbimõõt on kuni meeter. Mustri muutmine on lubatud, va mustri sügavamaks lõikamine. Lubatud lisavedrud, vedrustuse kõrgus on vaba, nagu ka amortisaatorite paigutus arv ja kinnitusviis. Mootori muutmine (ka mootori asukoha muutmine) on vaba, turbo lubatud. Jõuülekanne ei tohi lekkida. Diferentsiaalilukustid lubatud. Keelatud on nelja ratta juhtimine. Keret võib ulatuslikult modifitseerida (kergendada), kuid sõiduki stardikaal peab olema vähemalt 500 kg. Originaalklassi paremad: Spetsiaalklassi tulemused: * k- katkestas |
|||