Series IIA

Land Rover Seeria IIA

series2a_ico.gifTootmises:1961-1971

AJALUGU

Varajane Seeria IIA 88″ (SWB) & 109″ (LWB)
Tootmises:1961 september – aprill1968/veebruar1969
Toodetud: 88″ Basic ja Stataion Wagon – 103000 tk, 109″ Basic ja Sataion Wagon – 123000 tk, 109″ 6 silindriline – 3900 tk, 88″ ja 109″ CKD – 51000 tk
1962 a. – 36600 tk (88″ – 13500 tk, 109″ – 16500 tk, 88″ ja 109″ CKD – 6600 tk)
1963 a. – 34000 tk (88″ – 12600 tk, 109″ – 15300 tk, 88″ ja 109″ CKD – 6100 tk)
1964 a. – 41800 tk (88″ – 15400 tk, 109″ – 18800 tk, 88″ ja 109″ CKD – 7600 tk,)
1965 a. – 45000 tk (88″ – 16600 tk, 109″ – 20200 tk, 88 ja 109″ CKD – 8200 tk)
1966 a. – 47000 tk (88″ – 17300 tk, 109″ – 21100 tk, 88 ja 109″ CKD – 8600 tk)
1967 a. – 43850 tk (88″ – 16000 tk, 109″ – 17700 tk, 88 ja 109″ CKD – 7900 tk, 109″ 6 silindrit – 2200 tk)
1968 a. – 33050 tk (88″ – 11800 tk, 109″ – 13500 tk, 88 ja 109″ CKD – 6000 tk, 109″ 6 silindrit – 1700 tk)

 

Eestis: 1tk (109″ SW)

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,31 m (4 ‘ 3,5″)
Sildade vahe: 7′ 4″ (88 “) (SWB), 9′ 1″ (109”)
Kliirens:
203-248 mm (88″) (SWB), 248 mm (109″) (LWB)
Mahsõidunurk:
49 kraadi
Pealesõidunurk: 32 kraadi (88″) (SWB), 24 kraadi (109″) (LWB)
Kõrgus:
6′ 5″ (88″) (SWB), 6′ 9″ (109″) (LWB)
Laius: 1,68 m (5′ 4″)
Pikkus: 3,62 m (11′ 10,41″) (88″) (SWB), 4,44 m (14′ 7″) (109″) (LWB)
Mass: 2953 naela (88″) (SWB), 3301naela (109″) (LWB), 3459 naela (6 silindrilisel)
Maks. Mass: 4453 naela (88″) (SWB), 5905 naela (109″) (LWB), 5905 naela (6 silindrilisel)
Kummid: 6,0 x 16 ” (88″) (SWB) 7,50 x 16 ” (109″) (LWB)
Kiirus:
maks. 105 km/h (diisel), 110 km/h (bensiisn)
Kütusekulu: 13-17 l / 100 km (bensiisn), 10-15 l /100 km (diisel), 16-21 l / 100 km (2,6L bensiin)

Mootor
1958-1979
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 7,0:1
Kolvi käik: 90,5×88,9 mm
Maks. väändemoment: 124 naela tolli kohta 2500 p/m juures (157 Nm @ 2500 p/m)
Võimsus:
50Kw @ 4250 p/m (70 hj. neto)
Karburaator:
Solex

Mootor
1961-1979
Tüüp: 4 silindrit, diisel
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 23:1
Kolvi käik: 90,47×88,9 mm
Maks. väändemoment: 103 naela tolli kohta 1800 p/m juures (140 Nm @ 1750 p/m)
Võimsus:
46Kw @ 4000 p/m (62 hj. neto)
Kütuse manustus:
Mehhaaniline kõrgsurve pump, CAV DAP sissepritse
NB! Lisab auto massile 144 naela

Mootor
1967-1971
Ainult 109″ versioonidel
Tüüp: 6 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2625 cc
Surveaste: 7,8:1
Kolvi käik: 77,8×92,1 mm
Maks. väändemoment: 128 naela tolli kohta 1500 p/m juures (173 Nm @ 1500 p/m)
Võimsus:
62Kw @ 4500 p/m (83 hj. neto)
Karburaator:
SU HD6 elekteiline

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madala ülekandega (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavhaetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 7,435, 11,026, 16,171, tagasi 13,745:1
Üldised ülekandearvud ( 6 silindrilisel) 5,396, 7,09, 11,98, 19,43, tagasi 16,30:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,888:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) (6 silindrilisel) 1,35:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 18,707, 27,742, 40,688, tagasi 34,585:1
Üldised ülekandearvud (6 silindrilisel)11,05, 16,57, 24,51, 39,74, tagasi 33,34:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüraulilised trummelpidurid 10×1,5 ” (88″) (SWB), 11×2,25″ (109″) (LWB), 11×3″ (6 silindrilisel)

Roolimehanism
Kruvi-hammaslatt rool, 15.6:1 otse, 23,8:1 täis lukk

 

 

 

AJALUGU

Ülemineku Seeria IIA ehk “punnsilm” 88″ (SWB) & 109″ (LWB)
Tootmises:aprill1968 – 1969
Toodetud: mõned tuhanded (täpne arv teadmata)
Eestis:
0 tk

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,31 m (4 ‘ 3,5″)
Sildade vahe: 7′ 4″ (88 “) (SWB), 9′ 1″ (109”)
Kliirens:
203-248 mm (88″) (SWB), 248 mm (109″) (LWB)
Mahsõidunurk:
49 kraadi
Pealesõidunurk: 32 kraadi (88″) (SWB), 24 kraadi (109″) (LWB)
Kõrgus:
6′ 5″ (88″) (SWB), 6′ 9″ (109″) (LWB)
Laius: 1,68 m (5′ 4″)
Pikkus: 3,62 m (11′ 10,41″) (88″) (SWB), 4,44 m (14′ 7″) (109″) (LWB)
Mass: 2953 naela (88″) (SWB), 3281 naela (88″ SWB Station Wagon), 3445 naela (109″) (LWB), 3742 naela (109″) (LWB)
Maks. Mass: 4453 naela (88″) (SWB), 5905 naela (109″) (LWB), 5905 naela (6 silindrilisel)
Kummid: 6,0 x 16 ” (88″) (SWB) 7,50 x 16 ” (109″) (LWB)
Kiirus:
maks. 105 km/h (diisel), 110 km/h (bensiisn)
Kütusekulu: 13-17 l / 100 km (bensiisn), 10-15 l /100 km (diisel), 16-21 l / 100 km (2,6L bensiin)

Mootor
1958-1979
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 7,0:1
Kolvi käik: 90,5×88,9 mm
Maks. väändemoment: 124 naela tolli kohta 2500 p/m juures (157 Nm @ 2500 p/m)
Võimsus:
50Kw @ 4250 p/m (70 hj. neto)
Karburaator:
Solex

Mootor
1961-1979
Tüüp: 4 silindrit, diisel
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 23:1
Kolvi käik: 90,47×88,9 mm
Maks. väändemoment: 103 naela tolli kohta 1800 p/m juures (140 Nm @ 1750 p/m)
Võimsus:
46Kw @ 4000 p/m (62 hj. neto)
Kütuse manustus:
Mehhaaniline kõrgsurve pump, CAV DAP sissepritse
NB! Lisab auto massile 144 naela

Mootor
1967-1971
Ainult 109″ versioonidel
Tüüp: 6 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2625 cc
Surveaste: 7,8:1
Kolvi käik: 77,8×92,1 mm
Maks. väändemoment: 128 naela tolli kohta 1500 p/m juures (173 Nm @ 1500 p/m)
Võimsus:
62Kw @ 4500 p/m (83 hj. neto)
Karburaator:
SU HD6 elekteiline

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madala ülekandega (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavhaetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 7,435, 11,026, 16,171, tagasi 13,745:1
Üldised ülekandearvud ( 6 silindrilisel) 5,396, 7,09, 11,98, 19,43, tagasi 16,30:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,888:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) (6 silindrilisel) 1,35:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 18,707, 27,742, 40,688, tagasi 34,585:1
Üldised ülekandearvud (6 silindrilisel)11,05, 16,57, 24,51, 39,74, tagasi 33,34:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüraulilised trummelpidurid 10×1,5 ” (88″) (SWB), 11×2,25″ (109″) (LWB), 11×3″ (6 silindrilisel)

Roolimehanism
Kruvi-hammaslatt rool, 15.6:1 otse, 23,8:1 täis lukk

 

 

 

 

AJALUGU

Hiline Seeria IIA 88″ (SWB) & 109″ (LWB)
Tootmises:1968/1969 – september 1971
Toodetud: (umbkaudu) 88″ Basic ja Stataion Wagon – 48700tk, 109″ Basic ja Sataion Wagon – 175000 tk, 109″ 6 silindriline – 5000 tk, 88″ ja 109″ CKD – 25200 tk
1968 a. – 9000 tk (88″ – 3000 tk, 109″ – 3500 tk, 88″ ja 109″ CKD – 2000 tk, 109″ 6 silindrit – 500 tk)
1969 a. – 49480 tk (88″ – 17830 tk, 109″ – 20400 tk, 88″ ja 109″ CKD – 9000 tk, 109″ 6 silindrit – 2250 tk)
1970 a. – 46550 tk (88″ – 16700 tk, 109″ – 19100 tk, 88″ ja 109″ CKD – 8500 tk, 109″ 6 silindrit – 2250 tk)
1971 a. – 31150 tk (88″ – 10200 tk, 109″ – 13000 tk, 88 ja 109″ CKD – 5700 tk, 109″ 6 silindrit – 2250 tk)

Eestis: 2 tk (109″)

TEHNILISED ANDMED

Üldandmed
Rööpme laius: 1,31 m (4 ‘ 3,5″)
Sildade vahe: 7′ 4″ (88 “) (SWB), 9′ 1″ (109”)
Kliirens:
203-248 mm (88″) (SWB), 248 mm (109″) (LWB)
Mahsõidunurk:
49 kraadi
Pealesõidunurk: 32 kraadi (88″) (SWB), 24 kraadi (109″) (LWB)
Kõrgus:
6′ 5″ (88″) (SWB), 6′ 9″ (109″) (LWB)
Laius: 1,68 m (5′ 4″)
Pikkus: 3,62 m (11′ 10,41″) (88″) (SWB), 4,44 m (14′ 7″) (109″) (LWB)
Mass: 2953 naela (88″) (SWB), 3281 naela (88″ SWB Station Wagon), 3445 naela (109″) (LWB), 3742 naela (109″) (LWB)
Maks. Mass: 4453 naela (88″) (SWB), 5905 naela (109″) (LWB), 5905 naela (6 silindrilisel)
Kummid: 6,0 x 16 ” (88″) (SWB) 7,50 x 16 ” (109″) (LWB)
Kiirus:
maks. 105 km/h (diisel), 110 km/h (bensiisn)
Kütusekulu: 13-17 l / 100 km (bensiisn), 10-15 l /100 km (diisel), 16-21 l / 100 km (2,6L bensiin)

Mootor
1958-1979
Tüüp: 4 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 7,0:1
Kolvi käik: 90,5×88,9 mm
Maks. väändemoment: 124 naela tolli kohta 2500 p/m juures (157 Nm @ 2500 p/m)
Võimsus:
50Kw @ 4250 p/m (70 hj. neto)
Karburaator:
Solex

Mootor
1961-1979
Tüüp: 4 silindrit, diisel
Kubatuur:
2286 cc
Surveaste: 23:1
Kolvi käik: 90,47×88,9 mm
Maks. väändemoment: 103 naela tolli kohta 1800 p/m juures (140 Nm @ 1750 p/m)
Võimsus:
46Kw @ 4000 p/m (62 hj. neto)
Kütuse manustus:
Mehhaaniline kõrgsurve pump, CAV DAP sissepritse
NB! Lisab auto massile 144 naela

Mootor
1967-1971
Ainult 109″ versioonidel
Tüüp: 6 silindrit, bensiin
Kubatuur:
2625 cc
Surveaste: 7,8:1
Kolvi käik: 77,8×92,1 mm
Maks. väändemoment: 128 naela tolli kohta 1500 p/m juures (173 Nm @ 1500 p/m)
Võimsus:
62Kw @ 4500 p/m (83 hj. neto)
Karburaator:
SU HD6 elekteiline

Ülekanne:
Lülitatav 4 ratta vedu
Esi-ja tagadifferentsiaalid
Kõrge ja madala ülekandega (aeglustiga)
Silla veoülekanne 4,7:1
Käikude allavhaetussuhe kõrgel ülekandel 1,148:1
Üldised ülekandearvud 5,396, 7,435, 11,026, 16,171, tagasi 13,745:1
Üldised ülekandearvud ( 6 silindrilisel) 5,396, 7,09, 11,98, 19,43, tagasi 16,30:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) 2,888:1
Käikude allavahetus suhe madalal ülekandel (aeglustiga) (6 silindrilisel) 1,35:1
Üldised ülekandearvud 13,578, 18,707, 27,742, 40,688, tagasi 34,585:1
Üldised ülekandearvud (6 silindrilisel)11,05, 16,57, 24,51, 39,74, tagasi 33,34:1
Sünkroniseeritud kolmas ja neljas käik
Hüdrauliline sidur 9″

Vedrustus ja pidurid
Painutatud lehtvedrud
Teleskoopamortisaatorid
Esimesed ja tagumised hüraulilised trummelpidurid 10×1,5 ” (88″) (SWB), 11×2,25″ (109″) (LWB), 11×3″ (6 silindrilisel)

Roolimehanism
Kruvi-hammaslatt rool, 15.6:1 otse, 23,8:1 täis lukk

 

 

 

Märkused:
‘CKD=Complite Knock Down (a kit assembli overseas)
‘-jalg
” -toll