Range Rover
1970
valistatakse esimene 100-tollise kerega Range Rover, millel on 3,5-liitrine V8 mootor, neljakäiguline manuaalkäigukast, diferentsiaali kesklukustus, spiraalvedrustus, tasakaalustussüsteem (esimestel mudelitel oli diferentsiaali kesklukustus libisemiskontrollisüsteemiga, kuid hiljem loobuti sellest omadusest kui kasutust).
1981
Tootma hakatakse nelja uksega Range Rovereid.
1982
Kolmekäiguline automaatkäigukast (varem olid kasutusel olnud mitmed erinevad variandid).
1983
Viiekäiguline manuaalkäigukast.
1985
Sissepritsega 3,5-liitrine V8 mootor
1986
2,4-liitrine neljasilindriline turbodiiselvariant (ei saavutanud Austraalias erilist populaarsust)
1987
Alustatakse importimist USAsse.
1989
Alustatakse importimist Kanadasse.
1989
3,9-liitrine V8 mootor.
1990
2,5-liitrine turbodiiselmootor.
1992
Elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus, ABS-pidurid, automaatne veojõu kontrollisüsteem, vaikne vahekast (200 seeria turbodiiselmootor vahetab välja VM diiselvariandi).
3,9-liitrise V8 mootoriga 100-tollise kerega Vogue SE, 3,9-liitrise V8 mootoriga 108-tollise kerega Vogue LSE (Ühendkuningriigis 4,2-liitrise V8mootoriga), Diiselvariandil on 2,5-liitrine turbodiiselmootor. Erinevad ajamid, vahekast on diferentsiaalilukustuse asemel XXX, õhkvedrustus.
1994
Kasutusele võetakse juhi ja kõrvalsõitja turvapadjad. Uus 300 seeria turbodiiselvariant.
29. septembril lastakse välja uus Range Rover (koodnimetusega on Pegasus), millel on 108-tolline kere, elektrooniline õhkvedrustus, ABS-pidurid. veojõu kontrollisüsteem, viiekäiguline manuaalkäigukast (mudel R380) või neljakäiguline automaatkäigukast, tagasild on kinnitatud Panhardi tala juurde, ümaram välisilme.
4-liitrine V8 mootor põhimudelil ja Sel;
2,5-liitrine V8 mootor põhimudelil ja DSEl. (kuuesilindriline BMW turbodiiselmootor).
4,6-liitrine V8 mootor HSEl (ainult automaatversioon).
1995
Esialgse Range Roveri nimeks saab Classic ja 1995. aasta novembris teatatakse selle tootmise lõpetamisest.
1996
Veebruaris valmib viimane Range Rover Classic (nr 317 615).